Du kender dem kun alt for godt. Måske du lige som jeg, elsker at hade dem. De små ”Pop Op” og ”Sliiiide in” fætre du møder på snart hvert evig eneste website.

Emil Christensen, Sleeknote

Fra den triste ”Tilmeld dig mit nyhedsbrev” til den mere lokkende ”Spar 500 på billetten til MarketingCamp” eller ”Få en gratis e-bog om de problemer du bakser med lige nu”.

Jeg gætter på at du kan åbne en bogbutik med alle de ”gratis e-bøger” du kan få … mod at du altså afleverer din e-mailadresse.

Fordi: en e-mailadresse fra en besøgende, der kunne blive en potentiel kunde er guld værd.

Og her virker Pop Uppen altså bare. Men, når nu den findes på alle websites (tænker det er ved at være tæt på alle), så skal du til at være endnu dygtigere.

Det har jeg fundet ud af. Jeg har nemlig talt med Emil Kristensen fra danske SleekNote.

Emil har mange Pop Up og Slide In fætre på samvittigheden. Og derfor har han også en masse data! Han ved hvad virker og ikke virker.

Og den viden plukker jeg ham for i denne episode af PotterCut. Jeg synes egentligt det er lykkes meget godt.

Hvis du vil vide mere om hvordan du gør – så bruge pop uppen på denne side. Så deler Emil en video med dig.

Og vil du vide mere om Sleeknote følger du bare linket.