7 ting du bør fokusere på når du arbejder med Adwords

Afspil

Google giver dig mere og mere hjælp, når du arbejder med dine Adwordsannoncer. Eller … er det hjælp?

Frank Hellerup Madsen arbejder med Adwords. Han sidder med snuden i Adwords. Hver dag. Og derfor er han også gået hen og blevet PotterCuts Adwords Specialist.

Jeg har bedt Frank komme med de ting han synes kræver fornyet fokus – og – de ting hvor han ser mange bruge tiden forkert.

Du kan blandt andet høre om:

Hvad du skal lære af konkurrenterne.

Adwords i forhold til mobil.

Hvad det er du skal lære af konkurrenterne.

Vigtigheden af negative søgeordslister, og hvordan du kan bruge dem til at styre dine egen annoncevisninger.

Hvorfor du ikke altid kan stole på Google.

Hvad du skal lade være med at bruge tid på.

Sidst i podcasten taler Frank Hellerup Madsen om et par tools han bruger. Dem finder du her.

Split Test Significance

AB Significance Test

AB Testing Calculator

Leave a Reply