Den synlige mand

Frank Helleruo Madsen

Frank Hellerup Madsen bruger ”Social Media” i bred forstand i sin markedsføring. Og det, selvom han  er ved at være træt af selve udtrykket. Men det gælder om tilstedeværelse i forskellige sammenhænge, hvor ens målgruppe måtte befinde sig online.

Men den form for tilstedeværelse kræver et stort engagement og tilsvarende investering. Derfor er den ikke for alle.

Lydklip: Adobe Flash Player (version 9 eller højere) kræves for at afspille dette lydklip. Hent den seneste version her. Du skal også have JavaScript aktiveret i din browser.

Varighed:32.40

Download lydfil: PotterCut-Frank-Hellerup-Madsen

Der er ikke tale SMM i vulgærformen, hvor en virksomhed køber en Facebook-side og en Twitter-strategi, som så efterfølgende bare sejler lidt herreløst rundt. Men mere velovervejet strategisk indsats. Også set som brandbuilding, der er med til at bygge query space om ens egen person og virksomhed i søgemaskinerne.

Kort sagt: Det gælder om at være aktiv på relevant forum, at bruge Twitter aktivt og dyrke interaktion på relevante sider/blogs.

Her blogger Frank Hellerup Madsen
Han er også på Twitter

Her er et par af de steder han bliver klogere

http://feeds.searchengineland.com/searchcap

http://www.seroundtable.com/

7 Comments

  1. Frank Hellerup Madsen maj 19, 2010
  2. Andreas Lolk maj 19, 2010
  3. Rene Madsen maj 19, 2010
  4. Frank Hellerup Madsen maj 20, 2010
  5. Rene Madsen maj 20, 2010
  6. Nicolaj juni 2, 2010
  7. Erik B. Jørgensen juni 15, 2010

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *