Tvivler du nogensinde på, om du markedsfører dig på den mest optimale måde i forhold til netop din målgruppe?

Du skal vide hvem din kundetype er. Det skal du for at kunne markedsføre til dine kunder.

Jannie Illum Gade

 

For når du kender din målgruppe, så ved du også om du skal vælge mellem at blogge, skrive nyhedsmail, bruge Twitter, Pinterest, Instagram, LinkedIn eller noget helt andet …

Og skal du vælge ord, billeder, grafiske virkemidler, sociale medier, netværksstrategi og transportmidler til dine budskaber…

Episodens ekspert er Jannie Illum Gade. Jannie er Direktør, foredragsholder, forfatter & sparringspartner.

Du vil blive introduceret til 4 kundetyper:

  • Zapper-Typen
  • Moder-Teresa-Typen
  • Jakkesæt-Typen
  • Som-Jeg-Plejer-Typen

Jannie har de seneste ni år undervist og rådgivet tusinder af virksomhedsejere i kundemagnetisk salg og markedsføring.

Hun har en baggrund som salgs- og produktchef, direktør, virksomhedskonsulent og som stifter/ejer af 5 virksomheder.

Sammen med Sanne Dollerup har hun ”Kundemagneterne”, hvor de netop arbejder med at hjælpe virksomheder med at finde deres kundetyper.