Bliv en bedre oplægsholderDe virker. Facebook konkurrencer. En god en af slagsen giver Likes til din side, et større engagement til dine opslag, god eksponering, kvalificerede tilmeldinger til dit nyhedsmail eller endda skabe salg på dit website.

Jeg har selv oplevet hvad Facebook har gjort for salget af billetter til MarketingCamp. Lige nu står mine Facebook opdaeringer for 37 af de 250 billetter der er solgt. Og det er med et kampagne budget på 312 kr.

Og nu vil jeg så kaste mig ud i en konkurrence.

Så er det godt at have sin egen podcast. Jeg har lokket Kasper Bengtson ind i denne episode af PotterCut, for at plukke ham for al den viden han har på Facebook konkurrencer. For dem har han lavet nogle stykker af.

Og det er lykkes at ”plukke” ham. Kasper er ikke bange for at dele ud af sin viden- og nu til glæde for dig også.

Det ender ud i en konkurrence om 2 billetter til MarketingCamp. Konkurrencen kan du deltage i til og med onsdag d. 18. marts. Nu ved jeg at der er rigtigt mange PotterCut lyttere, der allerede har købt billet. Det skal I ikke straffes for. Selvfølgelig kan I deltage i konkurrencen. Det finder vi en god løsning på.

Vil du vide mere om Kasper Bengston finder du ham på B-social