Sådan laver du god PR

Afspil

God PR kræver hårdt arbejde, en idébank og en krøllet hjerne.

At arbejde med PR er meget mere end at producere pressemeddelelser. De fleste PR medarbejder jeg har mødt har selv været journalister. Journalister, som nu lever af at ”fodre” andre journalister med gode historier.

Det er ikke sådan en du skal møde i denne episode af podcasten PotterCut. Det er en helt anden tilgang til PR.

Mathilde Mackowski er medejer af Sinful – en webshop som i den grad er lykkes med deres PR arbejde. De formår igen og igen at komme på tv, i radio, blade og aviser… og de gør det godt.

Men det er ikke noget der kommer af sig selv. Det kræver hårdt arbejde, målrettethed og at man har krøller på hjernen.

Og det har Mathilde.

Mathilde giver dig ikke den ultimative guide til hvordan du får din virksomhed i pressen. For den guide findes ikke

I stedet får du inspiration til, hvordan du bliver bedre til at finde ud af  – hvad der skal til for at få den her krøllede hjerne – der kræves for at tænke i PR.

Episoden her er den første af 20 podcasts der kommer hen over de næste 20 uger. Hvis du vil være sikker på at få den direkte ned på mobilen, så skal du abonnere på podcasten via din iPhones ”Podcaster” eller din Android’s Sticher eller anden podcast app.

Hvis du sidder med en iPhone – så klik her, så kommer du direkte ind på podcasten.

Det er ikke nogen hemmelighed at jeg har holdt lidt af en pause – og så ryger du af min podcast … så … på den igen.

Og – hvis du ikke allerede har ratet podcasten i iTunes – så vil jeg blive slem glad for dig hvis du gør. Ikke kun fordi det booster min selvtillid – men også fordi det gør podcasten synligere – og det giver – måske – flere lyttere.

I næste uge kommer det til at handle om Facebook annoncering med David Lorentzen.

Der skal lige lyde en stor tak til webbureauet Co3 og itforum for at de bakker op om podcasten.

One Response

  1. Ole Gregersen februar 28, 2018

Leave a Reply