Den digitale købsrejse

Afspil

Hvornår har du sidst leget kunde i egen butik? Det skulle du gøre … det giver en kanon indsigt og kan meget nemt resultere i et helt andet website, end det du sidder med i dag. Emnet er den digitale købsrejse og episodens ekspert er Peter Schjødt.

Peter Schjødt har de sidste 10 år hjulpet danske og internationale virksomheder med deres digitale indsatser, og afholdt mere end 200 foredrag for virksomheder og netværksgrupper.

Han er også kommerciel manager for Linse Kessler og arbejder sammen med Anders Matthesen. Peters tilgang til det samarbejde er ikke anderledes end med andre virksomheder. Det handler om at styrke deres brand og kommercielle forretning. Linse har mere end 450.000 unikke fans, og et af de første tiltag i deres samarbejde, var at udvikle Linses Talkshow, der har solgt mere end 23.000 billetter – uden en krone i markedsføring.

Peter er dedikeret fan af den digitale købsrejse. Han mener det er fundamentet for at få succes som virksomhed i dag. Det er der ikke noget nyt i … markedsføring har ikke ændret sig de sidste 100 år. Potentielle kunder har nøjagtig samme krav til dig i dag, som de havde før den det digitale indtog…købsrejsen sker bare andre steder.

Den gode nyhed er altså, at du reelt set skal gøre præcis det du altid har gjort, men udnyt teknologien til at imødekomme dine potentielle kunders krav og adfærd.

I denne episode af PotterCut kommer du til at høre om Peters tilgang til den digitale købsrejse, om de digitale kroge han bruger, hvorfor responsive websites fejler … og om det banale i, at lege kunde i egen butik. Og sidst kommer Peter med et tool – som jeg også selv er stor fan af.

 

 

One Response

  1. Alex Sørensen april 16, 2020

Leave a Reply