Trine-Maria Kristensen

Hvordan forholder virksomheder sig til de sociale medier? Hvem er det i virksomheden der skal ”være på”? Er det marketing  – er det ledelsen….. eller er det den enkelte medarbejder? Det har dagens gæst en holdning til… dagens gæste er social medieekspert – og blogger  Trine-Maria Kristensen.

Trine-Maria har siden 2005 rådgivet virksomheder om nettets udvikling og betydningen af sociale medier. Hun fokuserer på social media strategi-udvikling

Trine-Maria udtaler sig jævnligt til pressen om nettets udvikling og især om, hvad det betyder for organisationer og virksomheder, at nettet er blevet socialt.

Nu skal du opleve en skarp Trine Maria fortælle om, hvordan hun mener man som større virksomhed, bør gribe de sociale medier an. Til sidst i podcasten høre om, hvad hun ser som det næste store indenfor sociale medier.

Hvis du er nysgerrig efter at høre mere til Trine-Maria, så er det oplagt at slå vejen forbi online marketing konferencen MarketingCamp.

Vil du følge Trine-Maria online, finder du hende på Twitter og hendes blog.