Podcast: Afspil i nyt vindue | Download (88.6MB) | Indsæt
Abonner: Apple Podcasts | Google Podcasts | Spotify | RSS
Michael Lykke Aagaard er online tekstforfatter, copywriter og 100 mester i landingsside optimering.
Det er ikke første gang Michael er gæst i PotterCut – når du har hørt ham her og gerne vil høre mere, så brug 42 minutter på denne podcast episode.
Michael brænder for konverteringsoptimering og specielt landingsside optimering. Det vil du snart finde ud af, når du lytter til de tanker Michael gør sig om content marketing kontra persuasive marketing.
Michael giver dig et eksklusivt preview på sit kommende landing page-projekt. Det gør han ved at udlove for 15.000 kr. gratis goodies, som du kan få del i! Hvad de gratis goodies er, og hvordan du kan få fingre i dem, får du at vide sidst i podcastet. Når du har fået instrukserne fra podcastet, skal du finde vejen indtil PotterCut.dk – og så følge instrukserne derfra.
Du klikker her Landing page preview…
Hent og abonner på podcasten i iTunes.
Få en mail hver gang der er en ny episode af PotterCut.
Læs mere af Michael Aagaard:
Bloggen ” Online-Tekstforfatter.dk”
Michael Aagaard på Facebook
k-forum: www.kommunikationsforum.dk/michael-aagaard
Hej Ib og Michael!
Super spændende podcast! Tak for det!
Jeg vil helt sikkert afprøve jeres kommende service når lejligheden byder sig!
Hvor er det fedt at der efterhånden er så mange specialer indenfor onlineområdet i Danmark.
Mvh Anders Saugstrup
Michael er altid inspirerende at høre på, man kan virkeligt høre han brænder for det han laver.
Jeg er især enig i det han snakker om i starten. Alt for mange “eksperter” påstår, at de kan øge din conversion rate med xx% ved at lave dine knapper grønne.
Men de fleste glemmer, at der er utroligt mange trin imellem at en bruger kommer ind på din hjemmeside, til de “slutter” med at konvertere. Og ved at åbne hele denne process op (konverteringstragten) og fokusere på f.eks. det første trin (som jo er landing pages), opnår man en trickle-down effekt hele vejen ned igennem tragten, som kan mærkes på bundlinien.
Glæder mig til at se hvad der kommer ud af Michael’s nye projekt 🙂
Super indlæg og kan kun give dig ret Mickael angående Marcus. Han er super inspirerende, at lytte til for han brænder virkelig for det lige som dig selv:-)
Angående med Vadskær og grønne knapper, så anbefalede han faktisk mig at bruge pink knapper frem for grønne:-)
Tak for endnu et godt pottercut Ibpotter
Hej alle sammen – 1000 tak for interessen og den super positive respons! Vores preview-landing page har indtil videre en konverteringsgrad på 12.7%, og vi har haft 116 besøg i løbet af de første par timer 😉
Jeg skal lige nævne 2 ting:
1. Dybt pinligt! Men CTA-knappen i formularen har drillet lidt, så nogle har haft problemer med at sende henvendelsen af sted. Men hvis du er kommet videre til takke-siden, så har vi modtaget din bestilling.
2. I podcastet siger jeg Landing-Pages.dk, men det hedder LandingPages.nu. Vi optog det for et par dage siden og i sidste øjeblik, fandt jeg ud af, at .nu var det bedste valg (lang historie). Undskyld forvirringen!
Content is king!
– Michael
@Anders Saugstrup –
Hej Anders – mange tak for din interesse! Jeg glæder mig til at høre fra dig 😉
– Michael
@Søren Sprogø –
Hej Søren – mange tak for kommentaren!
Gode pointer og jeg er helt enig. Det er i princippet et stort puslespil, hvor alle brikkerne spiller en rolle. Selve landing page’en er så bare en ekstraordinært stor brik 😉
– Michael
[…] på mit nye landing page-projekt, og så giver jeg for 15.000 kr. gratis landing page-goodies! Tjek Podcastet her >> Filed Under: Landing Page Optimering, Online Copywriting, Online […]
Downloader… På forhånd tak for guldkorn til d’herrer Potter & Aagaard.
Hej Ib
Jeg prøvede lige at klikke på det pingback link her i kommentarlisten og så skete der noget mærkeligt: http://screencast.com/t/jRguEDqz
Samme gælder øvrige links til kommentarforfattere.
Mvh Anders Saugstrup
@Anders – så fandt jeg det plugin der drillede. Tak for det.
Hej. Ja, markedsføring er alfa og omega. Er meger interesseret i, hvad du har at tilbyde.
Mvh. elisabeth Evald.
[…] PotterCut snakker med Michael om optimering af landingssider […]
@Elisabeth Evald –
Hej Elisabeth – undskyld mit sene svar, jeg har først lige set din kommentar nu.
Tak for interessen, du er velkommen til at sende mig en mail på michael@onilnetekstforfatter.dk.
– Michael
@Michael Aagaard –
Så kom jeg selvfølgelig til at lave en slåfjel i min email-adresse.
Jeg prøver lige igen: michael@onlinetekstforfatter.dk 😉
Hej
Tak for et inspirerende podcast – dog synes jeg ikke der var så mange guldkorn som der kunne være. 80 % gik på at snakke om hvor spændende et område I synes det er og hvor ringe andre kan være. Så lidt mere konkrete tips og trix næste gang – tak.
Måske det var en idé at annoncere næste podcast før det er lavet og så høre hvad vi glade lyttere gerne vil høre. På den måde kan du få en masse spørgsmål serveret og vælge imellem – og du får en god idé om hvor vi har problemer og behov.
Du skal få flere konkrete tips næste gang… og det er en klar del af målet med podcasten. Glad for at du holder os i ørene 😉
Jeg bruger Twitter og Facebook ivrigt til at spørge lytterne om der er noget de gerne vil spørge om. Måske jeg også skulle bruge bloggen, men reaktionstiden er bare kortere på de andre platforme.
Du kan følge mig på twitter på http://www.twitter.com/ibpotter og Facebooksiden er http://www.facebook.com/pottercut
Imorgen kommer næste podcast. Her er der også masse af “blød snak” – men jeg lover dig for at han har en spændende historie. Han har fået over 4 millioner views på sin video….
Potter
[…] Michael har været med i PotterCut med emnet Landingsside optimering. […]
Fedt podcast!
Man kan virkelig mærke at Michael brænder for det. Synes dog ligesom en anden, at der gerne måtte være flere tips/tricks i forbindelse med landing-pages.
/Thomas
[…] Hør mig fortælle om landing page-optimering og Landingpages.nu på Pottercut. […]
Slap af Michaels passion brænder igennem… Hvor er det fedt at lytte til.
Dog savner jeg lidt mere konkrete tips og råd omkring landingpages, fremfor kun den meget generelle snak. Men ellers super godt interview!
[…] og Brian Brandt. De taler om hvilke overvejelser man skal gøre sig, når man vil udgive en e-bog. Landingsside optimering med Michael Aagaard – Et interview med konverteringseksperteren Michael […]
Synes egentlig det var okay. Ikke så mange tips, og tricks – det mangler lidt, men ellers så var det godt nok. Men det er da som i også selv nævner, et meget spændende område, og landingssider betyder altså meget! De første sekunder betyder alt.