Podcast: Afspil i nyt vindue | Download (1.9MB) | Indsæt
Abonner: Apple Podcasts | Google Podcasts | Spotify | RSS
[audio:http://boos.audioboo.fm/attachments/251794/Recording.mp3]
Varighed: 4:02
Download lydfil: Statistik i nyhedsbreve
Du skal have statistik koblet på dine nyhedsbreve. Det er den eneste måde du kan blive klogere på dine nyhedsbreve, til dine kunder, med dit indhold og dine produkter.
I næste episode kikker vi på, hvordan du efterfølgende måler resultatet af dine nyhedsbreve på dit website eller webshop.
Har du statistik på dine nyhedsbreve?
Hvis du gerne vil høre mere.
Lyt til podcasten ved at abonnere via iTunes
Få tilsendt en mail, når der kommer nye episoder. Skriv din mailadresse her:
.
Kort og kontant pottercut med et rigtig godt budskab 🙂
Hvilket system benytter du til at måle dine nyhedsmails på?
Jeg bruger et par stykker, men er nok mest glad for ConstantContact. Den kan det hele – på nær nogle få ting – så som automatisk kodning af tracking koder til Google Analytics. Men mon ikke det kommer?
Det er et stykke tid siden, jeg sidst har prøver nogle af de danske systemer af. Hvis der er nogen der mener at kende til et godt dansk system, så vil jeg gerne høre om det. Det er bestemt en PotterCut værd 😉
Okay spændene – det kendte jeg ikke. Er nemlig i gang med at undersøge de danske muligheder, da jeg har to kunder der skal i gang med henholdsvis b2c og b2b nyhedsmails. God weekend 🙂
Super oplæg, Potter!
CampaignMonitor.com er også godt. Det er rent forbrugsafregnet (ingen månedlige abonnementer), og man får sindsygt meget brugervenligt funktionalitet for pengene.
Glem alle de der danske systemer, også selvom du kun udsender danske nyhedsbreve. De har simpelthen ikke ressourcerne til at konkurrere med de store amerikanske selskaber, både når det kommer til funktionalitet men også deliverability (de store har aftaler med f.eks. Hotmail, Yahoo og Gmail, der sikrer at deres systemer er whitelistet, og dermed mindsker risikoen for at blive flaget som spam).
Tak Søren – det vil jeg tage et kik på. Jeg vil nu sige, der skal meget til at trække mig væk fra Constant Contact. Men nysgerrig – det er man vel altid 😉
Potter
[…] Mål og bliv klog (Om valg af system til udsendelse) […]