Podcast: Afspil i nyt vindue | Download (Varighed: 45:06 — 61.9MB) | Indsæt
Abonner: Apple Podcasts | Google Podcasts | Spotify | RSS
I denne udgave af PotterCut skal du møde David Lorentzen. Han er 100 meter mester i at annoncere på Facebook. Ja, dem er der ved at være nogle stykker af, men det der gør David anderledes – og dermed interessant er, at han taler – og arbejder – med det han kalder for en “Salgstragt”.
Kort fortalt går det på, at David har systematiseret sin brug af Facebook annoncer. Så i stedet for at tale om Facebook annoncering, så taler han om den “rejse” den kommende kunde skal igennem.
Lyt med her – så forstår du hvad det er jeg mener.
Kommer der links til tools og ressourcer 🙂 ?
Endnu engang et interessant podcast, og jeg var ret vild med den afslappede atmosfære 🙂
@Kurt Moskjær Andersen – Ville også meget gerne have links til tools og ressourcer.
Tusind tak for et godt podcast. Igen igen.
Rigtig god podcast! 🙂
Rigtig godt og interessant podcast! Helt sikkert noget man kan bruge til sin næste kampagne!
Men som de andre efterspørger kommer der så links til tools?
Virkelig godt indlæg! Super!
[…] om annoncering, så se afsnittet af #FikDuSet her, eller læs på Davids hjemmeside eller hør podcasten fra Pottercut med […]