morten-vadskcær

[audio:http://www.pottercut.dk/podcast/wp-content/uploads/PotterCut-Morten-Vadskaer.mp3]

Markedsføring af Webshop

Kan man lave en Webshop på en weekend? Det er nu et lille år siden, Morten Vadskær gav sig selv den opgave.

Morten har webshoppen ”Kondomaten” – Danmarks ældste kondombutik – webshoppen lavede han tilbage i maj 2001. For et lille år siden synes Morten, at webshoppen trængte til et redesign. Og det gjorde han så… på en weekend. Det har han skrevet om på sin blog : V4D5.net

Morten er en af dem ,der ikke skal leve af den viden han har omkring sin webshop. Det gør ham til et rigtigt godt bekendtskab: han er ikke bange for, at dele ud af sine erfaringer.

Nu er der næsten gået et år, og han har gjort status over de vigtigste ting, han har fået implementeret. Hvad virker – og hvad gør ikke?

Hans konklusion er: Man kan godt bygge en funktionsduelig webshop på en weekend, men man kan ikke bygge en sælgende webshop på en weekend. Der skal mere til end som så. Og det har han så brugt resten af året på.

Hør Morten Vadskær fortælle om, hvad han bruger til at markedsføre sin webshop.

Varighed: 47 minutter

Morten Vadskær:
Blogger på http://blog.v4d5.net/
Morten Vadskær på Twitter
Kondomaten.dk

Morten peger på:

Lea Skov Lindbæk, ejer af e-værksætteren
Dem der står bag intimo.dk
Igen peges der på Claus Heinrich

Hvis du gerne vil høre mere.

Lyt til podcasten ved at abonnere via iTunes

Få tilsendt en mail, når der kommer nye episoder. Skriv din mailadresse her:

.