Kunderejsen eksisterer. Uanset om du arbejder med den eller ej. Og så giver det sig selv: du er nød til at arbejde med den. I denne episode af PotterCut får du konkrete bud på, hvordan du kommer i gang med at arbejde med din virksomheds kunderejse. Rådene kommer fra denne episodes ekspert – Søren Bechmann.

Søren Bechmann har arbejdet med kunderejser i en million milliard år (sådan cirka). Han skriver bøger, holder oplæg og hjælper virksomheder i arbejdet med kunderejser…

For alle virksomheder har en kunderejse. Der er et startpunkt a der ender i b. Det kan være en lang eller kort rejse, med få eller mange touchpoints. Nogle af punkterne har du måske styr på, andre har du ikke har styr på. Der er punkter du kan kontrollere og punkter du slet ikke kan kontrollere. Der kan være få punkter og der kan være mange … små, store, vigtige, småvigtige over i knap så vigtige brugerrejser.

Få en god indføring i hvad kunderejser er, hvordan du kortlægger dem og hvordan du arbejder med dem.

Og hvis du vil læse mere, finde Sørens bøger, kurser, oplæg med mere, så tjek hans website Service Design Institute.