Gode produkter og god kundeservice

Et godt produkt og god kundeservice bør være fundamentet i enhver virksom hed.

Her skal du møde Niklas Stephenson, en af medstifterne af FirmaFon. Firmafon har virkelig vind i sejlene. Det er et spændende produkt de har gang i – og et produkt med rigtig mange muligheder.

I denne episode af PotterCut kan du høre om retarget marketing, lidt om markedsføring med Twitter og om de ting som Niklas ikke vil bruge penge på.

Og så en opfordring fra min side. Det er gratis og nemt at prøve Firmafon af. Jeg har leget med at producere mine egne telefonsvar beskeder og sætte et system op til allerede eksisterende numre. Bestemt tinde værd.

Hvad synes du? smid en kommentar eller klik her og få kommende indlæg direkte til din nyhedslæser.

Comments

Godt podcast endnu engang, der er dog et par minutters stilhed ~30 minutter henne i afsnittet.

Tak Troels. Jeg har lappet det sammen. Ved ikke lige hvordan den fik lov til at smutte med. Nå – men hellere et hul end noget af det vi talte om, der ikke skulle med ud ;)

Potter

Tak for endnu et godt potcast.

Til Niklas:

Har en kommentar til jeres sporingsdel. Jeg har selv undersøgt om der var interesse for online opkaldssporing hos mindre virksomheder og var tæt på at indgå en aftale med en udenlandsk leverandør. Jeg valgte dog at droppe det igen, da min hovedforretning gik for stærkt.

Jeg ledte selv efter en løsning hvor jeg kunne spore mine PPC annoncers performans. Sporing af formularerne var ikke problemet, men havde ikke muligheden for at spore indgående opkald. Der er rigtig mange virksomheder i USA og UK der tilbyder et javascript og en masse tilkoblede numre, som så skifter for hvert nyt besøg og derefter kan det så spore det i Google Analytics.

Så det kunne være et fedt tilkøbsmodul til jeres fantastiske produkt.

Med venlig hilsen

Frederik Boysen

Skriv en kommentar

(påkrævet)

(påkrævet)


Queries: 47
Timer: 0,424