Glemt alt om klassiske SEO-tekster og få i stedet inspiration til, hvordan du som marketer skaber indhold, som både dine kunder, målgruppe og søgemaskinerne vil elske.

I denne episode af PotterCut får du en række redskaber til, hvordan du skaber resultater i søgemaskinerne med indhold, som den primære driver. Og dem får du fra episodens ekspert – Kristin Scharling.

Første gang jeg hørte om Kristian var over en kop kaffe med Dineros daværende marketingchef Patrick. Patrick var helt oppe at køre. Han var nået op på næsten 100.000 besøgende fra Google… om måneden. Og det med en hammer simpel teknik: ordbogen der svarer på alle de spørgsmål relateret til regnskaber. 

Og manden bag teksterne: yes, Kristian Scharlinbg. 

Vi kommer omkring:

Forskellige indholdsformater og hvordan du bruger dem

Hvordan du arbejder med Søgeordsanalyse

Hvordan du planlægger og laver en content plan

Hvordan du måler dine resultater løbende

Hvordan du konstant får optimeret på det arbejde, du har lavet

Episoden her er til dig der er  Marketingchef og ansvarlig i B2B-virksomheder, der er villige til at arbejde langsigtet med jeres SEO – uden at skyde genvej med mere lyssky metoder.