Podcast: Afspil i nyt vindue | Download (Varighed: 50:15 — 69.0MB) | Indsæt
Abonner: Apple Podcasts | Google Podcasts | Spotify | RSS
Skal du have dit logo med i dine Facebookannoncer? Eller hvad med billeder af dine kolleger eller din CEO?
Og hvad konverter egentligt bedst? Annoncer med meget tekst eller annoncer med meget lidt tekst?
Det får du svaret på i denne episode af PotterCut, hvor emnet er Facebook annoncer og eksperten er, Andreas Nielsen.
Andreas Nielsen er Co-founder og CEO i Confect. Confect hjælper eCommerces og retailers med at forbedre deres ad performance ud fra bedre designs.
De hjælper blandt andet Intersport, LEGO Wear, Telia, Bestseller og mange flere med at automatisere og distribuere deres visuelle content (billeder, videoer, gifs) på platforme som social, emails, in-store monitors og andre steder.
Og når du skal glæde dig til at få Andreas i øret, ja, så er det fordi han har samlet en lang række “Takes” fra mere end – og hold nu fast – 61.541 annoncer – der tilsammen har fået mere end 7.4 milliader visninger.
Så kan du altså godt pakke din mavefornemmelse væk. Det er fuldstændigt crazy hvad Andreas har af data.
Andreas deler her, hvad der virker bedst i Facebook annoncer.
Vi kommer omkring :
Skal der være tekst i billeder?
Hvor meget tekst er bedst?
Hvilken effekt har det at vise logo i annoncer?
Er billeder af modeller bedre end produktbilleder
skal du bruge priser i dine annoncer?
Til sidst slutte Andreas af med at dele de 3 ting de bedste annoncører gør lige nu.
Klik her, hvis du vil have fingrene i den PDF Andreas har lavet til denne episode.
Afterlad en kommentar