Podcast: Afspil i nyt vindue | Download (75.3MB) | Indsæt
Abonner: Apple Podcasts | Google Podcasts | Spotify | RSS
LinkedIn er meget andet end ”Facebook for voksne” eller en CV database. Bruger du LinkedIn smart og bevidst, så kan du sagtens bruge LinkedIn til at sælge med.
Du kan jo starte med at ”tage temperaturen” på din personlige LinkedIn profil. Du skal være logget på LinkedIn – og så følge linket her…
Jeg kan lige sige, at jeg selv er gået fra 68 til 75 på tre dage…
Og hvordan gør man så det? Det er det denne episode af PotterCut kommer til at handle om. Episodens eksperter er Jacob Elton og Martin Lund fra LinkedInsider. De lærer andre at bruge LinkedIn – og svarer på en række spørgsmål som:
- Hvordan opbygger man en forretning ved at bruge LinkedIn?
- Hvad er det LinkedIn kan?
- Hvad skal den personlige profil signalere?
- Hvordan skal den personlige profil bruges?
- Hvad skal virksomhedsprofilen signalere?
- Hvordan skal den bruges i opbygningen af en forretning?
Og for at gøre det hele lidt nemmere, har Jacob og Martin lavet en Personlig handlingsplan består. En plan som ser ud som følger:
- Du skal bruge 3 gange 10 min om dagen, på:
- Netværk med nye kontakter
- Dele og like indhold
- Researche på indhold
- 3 gange 10 min hver uge, på:
- Avanceret søgning på dine målgrupper
- Bygge relationer (her skabes nye muligheder)
- Holde relationer (her skabes nye muligheder med eksisterende netværk)
Den er også samlet i denne præsentation.
Hvis du vil læse mere om Jacob og Martin, så finder du dem på LinkedInsider.
Tak for der gode indlæg! Jeg har lagt LinkedIn som fast afslutning på dagen, og det fungerer også rigtig godt 🙂
Hej boys, jeg fik først hørt denne podcast her i oktober, men jeg synes virkeligt den var god. Jeg blev meget motiveret til at arbejde mere med Linkedin efter den svada. Også dejligt med gode udfordrende spørgsmål og tvivl fra Potter, noget jeg godt tør sige jeg har savnet tidligere. Det gør at tingene bliver uddybet og forklaret og det havde jeg som lytter og virkeligt glæde af.
På vores Service Design konference oplever vi at direkte kontakt via linkedin står for en relativt stor del af billetsalget, selvom det også æder mange timer.
Ser frem til at prøve nogle af de konkrete ideer I kommer med.
/ole