Content Marketing Bogen

Emnet for denne udgave af PotterCut er Content Marketing. Du skal høre om hvordan du skal passe på dit lix tal – hvordan tredeling af en kylling kan styrke bundlinjen. Dagens gæster er forfatterne til den første danske bog om Content Marketing – nemlig marketingkonsulent og content marketing evangelist Joakim Ditlev – og journalist og Content Kvinden Signe Damgaard Jepsen.

Målet med bogen er, at give dig en teoretisk forståelse for content marketing. Du får også værktøjer til at komme i gang med at producere – og organisere godt indhold. Indhold der giver dine kunder – og potentielle kunder – værdi.

Hele ni danske virksomheder bidrager til bogen – med konkrete cases, som du kan blive inspireret af. Det er virksomheder som Dansk Supermarked, Årstiderne og CLC Bio.

Men inden du tager fat på bogen, skal du lige lægge øre til de forfattere – Signe og Joakim – som vil inspirere dig til, hvad det er du skal have for øje inden du kaster dig over Content marketing.

Links nævnt i podcasten

Content Marketing Bogen

Skabelon til indholdsplan mm

TalkWalker

Content Marketing Institute

This Old Marketing Podcast

This week in tech

SXSW

Lix-beregnere
På engelsk:
Hemingwayapp

På dansk:
Forskellige lix beregnere