Podcast: Afspil i nyt vindue | Download (Varighed: 51:17 — 64.3MB) | Indsæt
Abonner: Apple Podcasts | Google Podcasts | Spotify | RSS
Morten Münster er ved at skrive en bog. En bog om at ændre menneskers adfærd i den virkelige verden.
Og sådan en bog, ja, den skal markedsføres. Ikke fordi Morten forventer at score kassen på bogen. Næsten tværtimod. For han gør det primært for at brande sig. Og blandt andet derfor valgt, at gøre det med et forlag. Og så er det ikke for pengene skyld.
Vi har fået lov til at komme en tur bag lanceringen af bogen. Bogen som Morten sidder og skriver på lige nu.
Det gør vi over tre afsnit – hvor afsnit nummer 1 – som er denne – handler om Pre Launch. Afsnit nummer 2 handler om selve launchen. I afsnit nummer 3 deler Morten resultaterne fra hele launchen. Alt der virkede – og ikke virkede.
Du har mulighed for at hjælpe Morten. Bliv medlem af Facebookgruppen for PotterCut. Deltag i dialogen med Morten – og – få mulighed for at vinde et eksemplar af Mortens bog.
Du kan også skrive dig op til bogen på siden Jytte fra Marketing.
[…] os nørde lidt videre. For jeg kom i tanke om, at jeg i en episode af PotterCut havde hørt – ja, her har vi ham igen – Morten Münster fortælle om forskellen […]