Podcast: Afspil i nyt vindue | Download (Varighed: 34:09 — 46.9MB) | Indsæt
Abonner: Apple Podcasts | Google Podcasts | Spotify | RSS
Her er 3. og sidste episode med Morten Münster. Morten har taget os med bag markedsføringen af bogen ”Jytte fra marketing er desværre gået for i dag”.
Morten fortæller hvordan det er gået med salget af bogen, hvilke marketingkanaler der har virket bedst … og hvordan det er at arbejde med et forlag.
Og det er gået godt. Faktisk meget bedre end Morten selv havde turde håbe på. Mortens effektivitet med at sælge en masse bøger ”Up Front” gav pote, i form af en top placering på Saxos Best Seller Liste.
Det første oplag af bogen blev solgt en uge! Et oplag på 2.500 bøger. Det er hvad forlaget kalder for en ”hamrende god bog” … og nu har de rundet mere end de 8.000 bøger.
Saxo er dem der har solgt flest bøger – og Lufthavnen den anden bedst sælgende! Ja, Lufthavnen!
Podcasten er klart mest værd, hvis du står og skal sælge en bog… men der er mange gode takter som vi alle kan lære af…
Og så er Morten bare så hammer ærlig omkring det hele. Det er cool.
Har du tid og lyst til at opleve Morten “Live”, så har du muligheden tirsdag d. 29. maj. Morten lukker og slukker nemlig for årets marketingkonference, nemlig MarketingCamp. Her kan du også opleve en del andre af dem der har været med i PotterCut.
Bliver simpelthen nødt tol at læse jyttebogen!
En virkelig god bog! Gav mig et helt nyt perspektiv på ledelse.
Sindssygt spændende – et lidt ældre podcast, men når man lige har læst bogen, så var det lige hvad der manglede.
Elsker det!
Fantasisk bog! og den nye er på min næste todo!