Hvis du ønsker gode placeringer på Google, er opskriften simpel: du skal fodre Monsteret (altså Google) med de informationer som Googles brugere søger svar på. Banalt, simpelt …. Men hvordan griber man den opgave an, og hvad koster det? Det får du svar på her, hvor emnet er content marketing og episodens ekspert er, marketingchef for Dineo, Patrick Rasmussen.

Content marketing har været et Buzz Word. Længe. Og principperne er nemme at forstå. Men når du når til at skulle lave din egen, ja, så er det bare hammer svær.

Det er som om, det er meget lettere for alle andre brancher!!! Og derfor kommer du måske aldrig helt rigtigt i gang med Content Marketing.

Episodens ekspert er Patrick Rasmussen. Han er marketingschef hos Dinero og ekstrem datadrevet med fokus på konverteringen. Du ser ham aldrig lave outdoor reklamer . Hos Patrick er digital markedsføring  i fokus! Og så er han en erfaren herre … med en fortid hos virksomheder som SPAMfighter, CoolStuff, Unisport og den børsnoteret virksomhed William Demant Holding A/S.

Og nu er han så marketingchef hos Dinero …. et regnskabsprogram, der hjælper iværksættere og mindre virksomheder med få styr på deres regnskab uden at vide noget om regnskab.

Få et sneak peek ind i en dansk virksomhed, der har fundet en hammer god idé, og som rent faktisk er lykkedes med at planlægge og eksekvere en Content Marketing strategi. Og i dag, ja, så høster de mere end 75.000 unikke besøgende … om måneden.

Det er altså en helt eksklusiv mulighed for at høre, hvordan Dinero Regnskab arbejder med Content Marketing – lige fra ressourcer til analyse og eksekvering. Og til sidst i episoden deler Patrcik også, hvad det har kostet Dinero at lave kampagnen.

Patrick Rasmussen