Vil du køre i 1. gear på motorvejen i en dyr Porsche? Nej, vel? På samme måde bør du heller ikke anskaffe et dyrt e-mailmarketing-system, hvis du ikke anvender og udnytter de muligheder, du betaler for. 

Men hvilket e-mailmarketing-system skal du så vælge? Hvilken platform er bedst til nybegynderen, og hvad bør du vælge som erfaren e-commerce virksomhed?

Dette – og meget mere – får du svaret på i denne episode af PotterCut, som handler om e-mail marketing. 

E-mail marketing er langt fra et færdigt kapitel, og det er (om muligt) mere relevant nu end nogensinde før. 

Episodens ekspert er Peter Kragh Lauritsen, som sidder som Chief Product Officer og Partner hos Texta, et bureau med fokus på netop e-mailmarketing. 

Med sig under armen har han tips til både dig, der er helt ny til det der med e-mails, men også gode råd til dig, der allerede er godt i gang med e-mail marketing og ønsker at tage det til det næste niveau. 

Episoden henvender sig mest til dig, som arbejder med e-commerce, men der gemmer sig også et nyttigt tip eller to til dig, der arbejder med B2B.