Podcast: Afspil i nyt vindue | Download (Varighed: 49:11 — 55.5MB) | Indsæt
Abonner: Apple Podcasts | Google Podcasts | Spotify | RSS
Nyt content – og masser af den. Der er een vej at gå. Men spørger du denne episodes ekspert, Nikolaj Mogensen, så er det ikke den rigtige vej at gå. I stedet bør du fokusere på de vigtigste siders indhold og løbende optimere – i stedet for konstant at udarbejde nye blogindlæg og eller produkttekster.
Det er vigtigt at blive fundet i Google. Det ved du allerede. Men hvilken strategi kører du? Producerer du meget nyt content – eller giver du dig tid til at skrive længere indlæg, hvor du kommer i dybden med emnet? For hvad er mest værd? 10 korte indlæg optimeret til 10 relateret men alligevel forskellige søgeord – søgesætninger … eller kaster du al din energi ind i at lave artiklen og alle artikler, der fuldstændigt udtømmer emnet og besvarer samtlige spørgsmål ….
Marketing eksperten Nikolaj Mogensen har samlet 9 gode grunde til, at du skal fokusere på at lave “Evergreen Content” – altså, langtidsholdbart indhold.
Først får du en introduktion til evergreen Content. Herefter kaster vi os ud i punkterne:
1: Evergreen Content har højere ROI
2: Dine læsere vil elske det
3: Længere indhold giver bedre SEO
4: Evergreen indhold får flere links og delinger
5: Skriver du til shorttail kommer longtail også
6: Du kan opdatere og genudgive indholdet
7: Du kan bruge indholdet på dine sociale medier
8: Du kan bruge indholdet til email marketing
9: Du kommer til at fremstå som en ægte ekspert
Har du lyst til at læse flere indlæg fra Nikolaj, finder du hans blog her.
super fedt Nikolaj, tak for de gode råd.