Webshop-marketing

Hvad skal der til for at få succes med AdWords? Svaret på dette og meget mere finder du i dagens PotterCut, som er sat op i bedste Q&A stil med spørgsmål fra Jer lyttere. 1000 tak for jeres input… det har været guld værd.

Dagens gæst er Andreas Lolk. Andreas har skrevet en af de bedste danske AdWords bøger og arbejder til daglig i PPCProfit.dk og WhiteSharkMedia.com.

Han har en (meget) aktiv blog omkring AdWords på dansk, som du kan finde på PPCProfit.dk/blog/.

I denne episode kan du bl.a. få svar på følgende spørgsmål:

  • Hvordan starter en webshopejer bedst med AdWords, hvis du er helt ny
  • Bruger Andreas Dynamiske Søgeannoncer?
  • Hvordan finder jeg de søgeord, der bedst rammer min målgruppe?
  • Hvad er Jeres holdning til Google Enhanced Campaigns?
  • Hvad er dit bedste tip til at spare penge på AdWords?

Husk at give et +1 eller tweet podcastet til dit netværk, hvis du kunne lide det!

Links til yderligere forklaring, samt firmaer nævnt i Podcastet:

Brad Geddes om hvorvidt The Buying Funnel Apply to Online Marketing
http://certifiedknowledge.org/blog/does-the-buying-funnel-apply-to-online-search/

Yderligere om Dynamiske Søgeannoncer
http://www.searchenginejournal.com/how-dynamic-search-ads-can-take-over-your-adwords-account-with-devastating-effects/62718/

Bid Management systemer:
www.acquisio.com (anbefaler)
www.marinsoftware.com (anbefaler)
www.kenshoo.com
www.finch.com

Om AdWords Scripts:
http://www.searchenginejournal.com/the-art-of-setting-up-a-360-fail-safe-system-when-utilizing-adwords-automated-rules/63303/
http://www.whitesharkmedia.com/blog/adwords-script-scalable-management/

Følg Andreas på Google+ eller Twitter:
https://twitter.com/AndrewLolk
https://plus.google.com/116660502607650097978/posts