Værd at vide om e-bøger

E-bogen har en lang række fordele i forhold til p-bogen. Specielt når det kommer til fagbøger, hvor links, lyd og video kan være med til at berige oplevelsen hos læseren.

Jeg har en snak med Morten Vadskær, Brian Brandt og Thomas Rosenstand om deres erfaringer med deres e-bøger. De herre er dem jeg kender bedst, når det handler om danske bøger indenfor online markedsføring.

Vi taler om hvad en e-bog skal koste, hvordan den skal markedsføres og hvor mange man forvente at sælge og en lang række andre spørgsmål.

Hent og abonner på podcasten i iTunes.

Få en mail hver gang der er en ny episode af PotterCut.

Thomas Rosenstand har skrevet e-bøgerne SEO-LEX og Adwords-Lex.

Morten Vadskær har skrevet Analyticsbogen og Konverteringskarma.

Briant Brandt har skrevet Webshop Hvordan og Jysk emarketing.

28 Comments

  1. Rosenstand august 21, 2011
  2. Potter august 21, 2011
  3. Nikolaj Bomann august 21, 2011
  4. Lars Skjoldby august 22, 2011
  5. Mikkel Plæhn august 22, 2011
  6. Dennis Kjærgaard august 22, 2011
  7. Frederik Trovatten august 22, 2011
  8. Kirsten Solvej august 22, 2011
  9. Morten august 22, 2011
  10. Potter august 22, 2011
  11. Potter august 22, 2011
  12. Morten august 22, 2011
  13. Morten august 23, 2011
  14. Ole Gregersen august 24, 2011
  15. Potter august 24, 2011
  16. Frederik Trovatten august 24, 2011
  17. Søren Sprogø august 24, 2011
  18. Mick Frederiksen august 24, 2011
  19. Mikael Rieck september 19, 2011
  20. Rosenstand september 20, 2011
  21. Mikael Rieck september 20, 2011
  22. Søren bach oktober 28, 2011
  23. Bo Kalvslund december 10, 2011
  24. Tue Nielsen december 16, 2011
  25. Rosenstand januar 12, 2012
  26. Eva Maria Knudsen marts 23, 2012
  27. Dorthe Do april 25, 2012
  28. Potter maj 21, 2012

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *